Λίγια λόγια για αυτό το ιστολόγιο

Ένα ιστολόγιο αφιερωμένο σε ότι είναι ελληνικό, όχι στην καταγωγή αλλά στην καρδιά... τραγούδια, εικόνες, ποιήματα, ότι έχει αξία και αξίες...!

Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Άννα μην κλαις


Τελικά η ιστορία επαναλαμβάνεται…




Στίχοι: Bertolt Brecht
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Κούτρας

 Άλλες ερμηνείες:
Δήμητρα Γαλάνη
Ρίτα Αντωνοπούλου
Υπόγεια Ρεύματα


Μιλάνε για καιρούς δοξασμένους, και πάλι
 (Άννα μην κλαις)
 θα γυρέψουμε βερεσέ απ' τον μπακάλη.

 Μιλάνε για του έθνους, ξανά, την τιμή
 (Άννα μην κλαις)
 στο ντουλάπι δεν έχει ψίχα ψωμί

 Μιλάνε για νίκες που το μέλλον θα φέρει
 (Άννα μην κλαις)
 Εμένα δε με βάζουν στο χέρι.

 Ο στρατός ξεκινά
 (Άννα μην κλαις)
 Σαν γυρίσω ξανά
 θ' ακολουθώ άλλες σημαίες.
 Ο στρατός ξεκινά

4 σχόλια:

  1. εγώ θα τολμήσω, αλλιώς να το πω:
    Άννα κλάψε...
    η ιστορία επαναλαμβάνεται...

    να μου περάσεις ένα όμορφο σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε χειρότερη μορφή η επανάληψη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λύχνε

    Κλάψουμε, δεν κλάψουμε μου φαίνεται, η ιστορία επαναλαμβάνεται!

    Επίσης, σου εύχομαι ένα καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Dark13Sun

    Δεν μπορώ ούτε να συμφωνήσω,
    ούτε να διαφωνήσω...
    Τα λόγια εμένα μου άρεσαν...
    και ήθελα να το ανεβάσω γιατί είναι λες και γράφτηκε σήμερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...