Λίγια λόγια για αυτό το ιστολόγιο

Ένα ιστολόγιο αφιερωμένο σε ότι είναι ελληνικό, όχι στην καταγωγή αλλά στην καρδιά... τραγούδια, εικόνες, ποιήματα, ότι έχει αξία και αξίες...!

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Καλές γιορτές!



Ένας ακόμη χρόνος φτάνει στο τέλος του…
Πότε πέρασε,
ένας Θεός ξέρει…
χαρές, λύπες, γέλια και κλάματα,
όλα μαζί.. μπερδεμένα,
ταξίδεψαν κι αυτά μαζί του…
Μαζί όμως,
ταξιδέψαμε και εμείς,
κι αφήσαμε στεριές,
που δεν φανταζόμασταν ποτέ
πως θα εγκαταλείψουμε,
και βρήκαμε νησιά
που ούτε καν
ονειρευόμασταν,
ποτέ,
πως θα βρούμε!
Ετούτη είναι η τελευταία,
ανάρτηση για φέτος,
καθώς από αύριο
επιστρέφω στο σπιτικό μου,
για λίγες μέρες διακοπών,
ξεκούρασης,
και κυρίως
αγάπης…
Μάλλον για δώρο ο Άγιος Βασίλης,
θα μου φέρει κανένα βιβλίο,
όμως δεν με νοιάζει και πολύ,
μου φέρει δεν μου φέρει
κάποιο δώρο..
Ας φέρει ευτυχία και ηρεμία
σε όλους και τότε
και ‘γω
θα ‘μαι μια χαρά!
Έτσι λοιπόν,
εύχομαι σε όλους,
καλά Χριστούγεννα,
με αγάπη, υγεία, σοφία…
Όπως και ο καινούργιος χρόνος,
να φέρει όλα αυτά
που μας στέρησε αυτός που φεύγει!

© copyright, ανδρέας λισσόβας



Και χριστουγεννιάτικα κάλαντα, να μπαίνουμε σιγά-σιγά στο χριστουγεννιάτικο πνεύμα..!

Χριστούγεννα Πρωτούγεννα!

Καλήν εσπέραν άρχοντες!

Τρίγωνα Κάλαντα!

Χιόνια στο καμπαναριό!

3 σχόλια:

  1. Ειπα να κανω μια "τελευταια"βολτα γιαυτο τον χρονο,μεσα απο δω στην αλλη μικρη ζεστη γωνια σου.Ευχομαι Καλες γιορτες σε σενα,να κοιταξεις να ξεκουρασεις οπως ειπαμε την ψυχη σου,να περασεις ομορφα κ ζεστα με τους δικους σου ανθρωπους!
    Ο Νεος Χρονος να σου δωσει απλοχερα οτι σου στερησε ο προηγουμενος....Υγεια Αγαπη σε σενα κ στους δικους σου ανθρωπους!

    Σε φιλω,να μου προσεχεις καλη σου μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλυκιά μου μελωδία σου εύχομαι μέσα απ' την καρδιά μου να έχεις έναν υπέροχο χρόνο,
    γεμάτο συγκινήσεις!
    Υγεία και ευτυχία σε 'σένα και σε όλους
    όσους αγαπάς και σε αγαπούν!
    ...
    Αυτός ο χρόνος να είναι
    ο καλύτερος
    της ζωής σου,
    μέχρι τον επόμενο,
    φυσικά!
    ...
    Πολλά φιλιά σου στέλνω και να έχεις ένα όμορφο βράδυ, Γιάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύχομαι σε όλους μια νέα χρονιά γεμάτη αγάπη, ευτυχία, σοφία και υγεία μέσα απ' τα βάθη της καρδιάς μου!
    Ο Θεός να μας έχει όλους καλά!
    Ας αλλάξουμε εμείς την μοίρα μας,
    αν δεν γίνεται αλλιώς,
    και να κάνουμε αυτόν τον χρόνο
    Αξέχαστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...